Witam. Jak byście poustawiali filmy tego wybitnego reżysera???
Ja tak:
-Amores perros
-21gramów
-Babel
Czekam na jego nowe filmy... Oraz na wasze odpowiedzi...
Pozdrawiam, CJ
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Amores perros 7,97 34
2 21 gramów 7,41 44
3 Babel 7,33 33
Krótkometrażowe:
Powder Keg 7,20 5
Ponadto:
Kocham kino 6,00 10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Amores perros (2000) 8,00 57
2 21 gramów (2003) 7,43 67
3 Babel (2006) 7,28 57
4 Biutiful (2010) 6,67 12
Krótkometrażowe:
Powder Keg (2001) 6,90 10
Ponadto:
Kocham kino (2007) 6,35 17
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Amores perros (2000) 7,95 79
2 Birdman (2014) 7,35 71
3 21 gramów (2003) 7,31 88
4 Babel (2006) 7,13 76
5 Biutiful (2010) 6,76 33
Krótkometrażowe:
Powder Keg (2001) 6,88 16
Ponadto:
11.09.01 (2002) 7,43 7
Kocham kino (2007) 6,53 32
Up:
1. Babel - 9/10
2. Amores Perros - 9/10
3. 21 Gramów - 8/10
4. Biutiful - 8/10
Krótkometraże:
1. The Hire: Powder Keg - 8/10
2. Write the Future - 8/10
3. Anna (nowelka z "Kocham Kino") - 6/10
Up 2:
1. Babel - 9/10
2. Amores Perros - 9/10
3. Birdman - 8.5/10
4. Zjawa - 8.5/10
5. 21 gramów - 8/10
6. Biutiful - 8/10
- The Hire: Powder Keg - 8/10
- Write the Future - 8/10
- Anna (nowelka z "Kocham kino") - 6/10
Z zaznaczeniem jednak, że Babel widziane zbyt dawno.
1 Amores perros (2000) 10/10
2 Biutiful (2010) 10/10
3 Birdman (2014) 9/10
4 21 gramów (2003) 9/10
5 Babel (2006) 8/10
ten wykrzyknik to oczywiście pomyka z jedynką :D. Z drugiej strony patrząc na tą literówkę to może to jakaś wyrocznia Boska kierowała moimi palcami. Dla mnie ten film jest takim kinem jakie kocham. Birdland to jak dla mnie udany atak na amerykańskie kino i komercję (musieli spojrzeć w lustro i udało się) Jednak są reformowalni
AKTUALIZACJA
1. Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance): 9/10
2. Babel: 8/10
3. Biutiful: 8/10
4. The Revenant: 7/10
5. Amores perros: 6/10
6. 21 gramów: 6/10
7. Powder Keg: 6/10
1. "Birdman" - 10/10
2. "21 Gramów" -8/10
3. "Babel" - 6/10
Do obejrzenia - "Amores Perros" , "Biutiful" i "The Revenant"
Obejrzałam wszystkie i mogę ocenić następująco:
1. Birdman 9/10
2. 21 gramów 8/10
3. Zjawa 8/10
Na czwartym umieściłabym Amorres Perros, ma swój klimat, nie jest typowo hollywoodzki, chociaż Zjawa go jednak przebija.
Czekam na kolejne filmy :)
Zgadzam sie.
Amores perros najlepszy
21 gramów i Babel na tym samym piziomie
Zjawę muszę przetrawić . Minęły dopiero 2 godziny. ;-) ale trzymam kciuki za Alejandro i Leo.
1. "Birdman czyli (Nieoczekiwane pożytki z niewiedzy)": 10♥/10 (reżyseria: 10/10, scenariusz: 10/10)
2. "Amores perros": 7/10 (reżyseria: 8/10)
3. "21 gramów": 1/10 (reżyseria: 1/10)
+
"Powder Keg" - obejrzany, nie oceniony
Śr. ocena filmów: 6
Śr. ocena reżyserii: 6.3
1 - Zjawa - 9
2 - Amores perros - 8
3 - 21 gramów - 8
4 - Birdman - 7
5 - Babel - 7
6 - Biutiful - 5