Od tego koleżki dwie rzeczy mogę śmiało polecić. Po pierwsze - "Starcrash", jako trash w czystej postaci, więc jeśli ktoś lubi takie śmieci, to można się tam pośmiać. Druga produkcja, to "Skażenie", które pozytywnie mnie zaskoczyło pod względem fabuły i muzyki. Bez żadnego bólu da się też przełknąć "L'Assassino è...